Saturday, December 30

see you at the bitter end

iradeli olmakla ilgili sorunlarım var. yapmamam gereken şeyler var biliyorum, ama bazen insan doğasına yeniliyor. mantığım beni tutmaya çalışmakla meşgulken, diğer bölgeler ki bunlar her olaya göre değişik formlarda kendilerini gösteriyorlar, "go for it" modunda gerdeğe girecek damat sırtına vurur gibi beni tetikliyorlar. şimdi bu durumda ne yapılmalı hiç bilmiyorum. yani her seferinde kendimi tutmayıp burnumun dikine gidiyorum ama sonunda başıma gelenleri de çekmek zorunda kalıyorum. allahtan sartre abimizin "pişmanlık en büyük suçtur" lafının sıkı takipçilerindenim de, aman tanrııım ben ne yaptııım moduna geçmiyorum. insanın içinden bişey yapmak geliyorsa yapmalıdır, çok fazla sonuçlarını düşünmeye gerek yoktur bazı durumlarda evet, ama bu sefer kendimle çelişesim var.

i wanna eat my cutie pie but i'm on a love diet.

1 comment:

Tyra DeSalvo said...

screw the diet and DO *coughhimcough* already!!

:)