Tuesday, May 29

my playground

nurtopu gibi bir mp3 playerımız oldu.
tracklist:
1. Help Me - Timo Maas ft. Kelis
alanlarının en iyileri biraraya gelmiş kötü birşey çıkabilirmiydi ki zaten hastasıyız vocal destekli underground parçaların.
2. Fucking Boyfriend - The Bird and The Bee
bunu yeni keşfettim bayıldım da bayıldım siz de dinleyin bayılın.
3. Reckless Girl - The Beginnerz
vocal destekli undergroundlar kadar hoşlandığımız başka bir şey ise eski parçaların kaliteli müzik adamları tarafından mixlenmesi durumudur, ayrıca bu şarkı sözleriyle beni anlatıyor o başka.
4. The Test - Chemical Brothers ft. Richard Ashcroft
"did I pass the acid test?" diye soruyor sevgili richard muhteşem ingiliz asaletiyle, temiz erkek vokalinden öte birşey tanımıyorum bazen. parçanın klibi en kısa zamanda izlenmeli, "o kafaları nasıl yaşadınız kimyasal biraderler?" diye sorulmalı ve cevabın sorunun içinde gizli olduğu görülmeli.
5. Wish I Didn't Miss You - Angie Stone ft. Norman Jay
yine eski bir şarkının mixi, yine güzel ses, güzel sözler, güzel müzik. daha ne.

afiyet olsun.

No comments: