Tuesday, June 5

what the hell


havaalanlarını seviyorum. ne olursa olsun insanda bi mobility hissi uyandırıyorlar ya, özlemişim o duyguyu, bugün "arrivals" katında gelecek bir takım insanları ve eşyaları beklerken onu farkettim. yaza bi yurtdışı planı yapılable mı acaba ona bakıcaz.
bir de bugün yani işsiz günlerimin 3.sünde odamı elden geçirme işlemlerine başlama kararı aldım ve işe kütüphane + bilgisayar masası raflarıyla başladım. aman tanrım. işin uzun sürecek olması vs bunları geçtim, bulduğum nostaljik şeylerin haddi hesabı yok, biraz da ondan uzun sürüyor iş tabii, eski günlüklerim, sene 1994ler, güzelmiş çocukluğumuz ve sanırım gerçekten biz büyümüşüz de kirlenmiş dünya ya da onun gibi bişeyler.
önümüzdeki belirli günler ve haftaların çoklğu beni biraz sıkıntıya sokuyor, aylaklık yapmak, güneşin altında uzanmak, kızgın kumlardan serin sulara dalmak istiyorum. bir de sigara içmek istiyorum ama anneeeee bitti.

1 comment:

Başak Ağın said...

of şu son cümle hakkaten killer etkisi yaptı bende... sigaralı kısmından bahsediyorum tabi. :D