Saturday, February 16

kocaman yüzükler takmayı seviyorum ben

istanbul elimden öper - part 2'ya gerek duymadan tamamladım istanbul gezimi ve döndüm ankarama. part 2 için anlatılacak çok fazla şey yoktu zira, yine gezdik tozduk; bahsini etmeye değecek tek yer tünel tarafında adını tam hatırlayamadığım (tavanarası olabilir) bi binanın en üst katındaki yeşillikler, eski türkçe şarkılar ve küçük çizgili kağıtlara yazılan siparişler arasında güveçte yemekleriyle meşhur bi mekandı. nihayetinde ankara'da aşık, istanbul'da mutlu olmak zor diyerek bitirdik küçük kaçamağımızı.

şimdi ankarama dönmüş ve dün gece saatlerce uyumuş bünyem maç saatine kadar kendini bilgisayar oyununa gömecek. tatilimin son iki günüyken ve hayatımla ilgili değişiklikler sıraya girmişken, içimden de dışımdan da hiçbirşey yapmak gelmiyor.

kalbimi boşluğa sabitledim
o her çarptığında
dengemi kaybedebilirim

No comments: