Sunday, June 22

hisseli harikalar kumpanyası


* euro 2008'i izlerken aklıma geldi. acaba oyuncuların kendi aralarında bi yalandan sakatlanma işaretleri var mıdır? hani kendi takımının oyuncuları endişelenmesin diye bi işaret çakıyo millet de anlıyo ki zaman geçirmek için yatıyo yerde.

* başka merak ettiğim bir şey: bi oyuncunun maç boyunca toplamda kaç km koştuğunu nası hesaplıyorlar? ayakkabılarda çip mi var? bilenlerden açıklama talep ediyorum.

* yine euro 2008. türkiye'nin isviçre ve çek cumhuriyeti maçlarından önce ilk yarı rakip maç türkiye şeklinde iddaa oynayacakken son anda ya unuttum ya geç kaldım vs. iki maç da o sonuçla bitti. ben de kendi kendime böyle bir uğur belirledim (şarbon'un kulakları çınlasın). iddaa oynamıyorum. hatta iddaaya bile girmiyorum; zira dün hollandanın elenmesiyle wykka'nın sevdiceğine içki borçlanmış bulunmaktayım.

* ve son futbol konusu: türk milli takımıyla ilgili yapılan en berbat reklam garanti-turkolar. gözlerime inanamadım. garanti bakası'nın hiç kötü reklamı olmazdı, bu defa baya baya olmuş.

* lise öğrencileri ve garsonlar dışında erkeklerin beyaz gömlek giymesi yasaklansın kampanyası başlatıyorum.

* bu aralar klasik müzik kültürü edinme isteği doğdu bende. nasıl anlatsam nerden başlasam.

* hani konser gibi bir ortamda şarkıların girişleri tam anlaşılmaz, sanatçı çok sevilen bir şarkısını söylemeye başlar ve yaklaşık 5 saniye sonra o kalabalığın şarkının ne olduğunu anlamasıyla bir alkış çığlık kıyamet moduna girişi vardır ya. işte ben o anı çok seviyorum.

* ankara'da doğmuş, büyümüş; lise, üniversite gibi en güzel yıllarını burada geçirmiş insanların istanbul'a taşınıp 2 ay sonra istanbullu moduna geçmeleri var ya. uygun kelime bulamıyorum.

14 comments:

Tyra DeSalvo said...

son maddeye istinaden; "buldumcuk"! daha ağır ve cuk olanları da var elbet ama içim el vermedi şimdi. hatta popstar, alaturkastar, rockstar ve hödöstardan sonra bi de buldumcukstar serisi düzenlemeli prodükterler. favorimiz belli, evet :P

Şehzade Ali said...

yes çip.

Kenan said...

klasik müzik; danışınız

özlem hanım said...

bi şekilde istanbula kaymış insanları siz de en az benim kadar kıskanıyorsunuz bence..

efecantekin said...

ben de istanbullu, ankaralı kişilerin çeşme'yi, bodrum'u sahiplenmesine çıldırıyorum.
bizim ulan orası.

cız-bız-liz said...

serbes çaarıştım: ben de bilkent öörencilerinin hande yener, sezen aksu, serdar ortaç vs gibi şarkıcıları sahiplenip sanki kankalarıymış gibi "serdar geliyomuş gitsek mi? abi olmaz ama gün kenan da geliyo ve kenanın sahnesi çok iyi." şeklinde konuşmalarına gıcık oluyorum.

voodoo girl said...

my dear

desalvo - aa çok ayıp =)

kroisos - ilk fırsatta kapındayım

hayat kaçkını - bu dediğinizin ne kadar doğruluktan uzak olduğunu http://vdgrl.blogspot.com/2007/07/konstantinopolis-vs-angora.html adresinde görebilirsiniz

efe - haklısın, ama siz de "burası bizim mahallemiz zaten haftasonları bile geliyoruz" artistliği yapabiliyorsunuz bak =)

liz - ehauheuhauhea

Borsalino said...

Bildiğim kadarıyla, kramponlarına adımsayar takılıyor. Dijital küçük zıkkımlar bunlar. Oyundan alınır alınmaz ya da maç sonunda ilk iş onları mı söküp veriyorlar birilerine bilmiyorum yalnız.

gkhngnyhn said...

üzerlerine kilitli kamera yokmuydu ya mesafe ölçmek için ? öyle diyordu yani şl maçları sırasında hep ertem şener. bilemem, çip daha mantıklı tabii ama o çipin yere temas eden bir yere monte edilmesi gerekiyor, ki onun ismi "çivi" oluyor, ve çivinin her haltına dikkat eden fifa kuralları buna nasıl izin veriyor. kamera mantığını da çözemedim o ayrı konu, ben hala radyo yayınının mükemmelliyeti ve esrarındayım.

Anonymous said...

merhabalar ben bu template i kurmak icin cok cabaladim, yanilmiyorsam bu conzep template i. bu template i ben bloggertemplates.org sitesinden indirdim ve installation aciklamasi bölumunde yazan herseyi yaptim ( bu image dosyasindaki butun resimleri imageshack.us e upload edip ondan sonra resim linklerini theme.txt e yazmak gibi) herseyi yaptim bu resim linklerini theme.txt e yazdiktan sonra ben bu theme.txt dosyasindaki butun kodlari blogger panelindeki html yi duzenle kismina yapistiriyorum ve kaydet diyorum ama xml hatasi cikiyor. lütfen yardimci olabilirmisiniz nasil kuracagim ben bu template i? xml hatasini nasil giderecegim , nolur yardim edin sayin admin :)

voodoo girl said...

akce - hiç anlamadım zira ben bu template'i biyerden indirmedim; resimleri tek tek kendim buldum yanyana koydum yazı fontunu seçtim ama geriye kalan teknik kodlama vs işlerinin tamamını wykka halletti zira bilgisayardan anlamayan bir kişiyim. dolayısıyla derdinize derman bende değil ancak buradan bir bilen ve yardımcı olan çıkacaktır diye tahmin ediyorum.

Anonymous said...

Wykka ya kac gundur ulasmaya calisiyorum, mail attim, bloguna yorum olarak derdimi anlattim ama ne cevap geldi ne bir sey. Msn i falan varsa sizde oradan anlatsam derdimi?

Başak Ağın said...

kullandığınız şablon eski blogger'a göre ayarlı, eğer mevcut kodlamanız yeni bloggerda yapıldıysa conzep'i kurmanız mümkün değil.

kurabilmek için convert to classic template seçeneğini aktif etmeniz gerekir ki bu da eskiden yaptığınız her şeyin kaybına sebep olabilir, dikkatli olun, yedeklemenizi yapın vs.

kolay gelsin.

farawaysoclose said...

ama beyaz tiril tiril gömlek, hele de biraz bronlaşmış tende güzel durmaz mı?!
Löw bile o üzerine oturan gömlekle adama dönmüştü.

Futbolcuların kaç km koştuğu açıklanmasın, ekran başındakilerin morali bozuluyor. sen dondurma yiye yiye TV seyret, adamlar orada helak olsun,üstelik bunun kaç km olduğunu da bil! çok koyuyo.
(16 tane kamera vasıtası ile ölçülüyormuş, daha detay bilmiyorum)