Tuesday, November 11

interney hakkında 3 şey


bir: commentlerini onayla kabul eden yazarların sitelerine bir şeyler yazdıktan sonra "yorumunuz blog sahibinin onayından sonra gösterilecek" yazısını görünce ezik gibi hissediyorum.

ki: hotmail'de profillerin yanındaki "beni unut" yazısını görünce hep sertaç ortaç'ın şarkısı geliyor aklıma.

üç: hafıza özelliği sağolsun mozillada adres çubuğuna 'b' yazdığım anda blogger'ın adresi ve üzerindeki "bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir" yazısı çıkıyor. küfür mü edeyim türk filmi kötü karakterleri gibi sırıtayım mı karar veremiyorum.

4 comments:

kelebenk said...

bunu okuduktan sonra yorum yönetmeyi kaldırdım=)
ama valla bi ters yorum olursa bilemicem=)=)

İlker Yılmaz said...

bir: bil ki küfür ediyorlar. benim blogumda kişiselden çok futbol işlendği için bu küfür hadisesi çok sık olmasa da ara ara başımıza geliyor. eskiden bende onaylamadan yorum alıyordum ama küfür gelince vaz geçmek zorunda kaldım malesef. düşünsene adam küfür yazış ve ben 3 saat sonra siteye bakıyorum. 3 saat o küfür orada kalacak.

Ortega said...

Her telden adamın okuyup, kendinde yorum yapabilme yeteneği var zannettiği ve o bloglara alakalı alakasız küfürlü yorumlar bırakmasından oluyor o mesele. Madem siz kendinizi kontrol edemiyorsunuz o zaman ben ederim hesabuu müdahele ediyoruz bizde..
(ne dediğimi ben de pek anlamadım aslında şu an)

voodoo girl said...

haklısınız canım ben zaten bu özelliği aktif hale getiren yazarlara birşey demek için yazmadım ki ilk maddeyi :)