Monday, November 24

öğretmen olmak böyle bir şey

Türk Eğitim-sen Başkanı İsmail Koncuk, öğretmenlere ilişkin bir anketin sonuçlarını açıkladı.

Ankete göre, öğretmenlerin yarıya yakını kazandığı ücretle zor geçiniyor. Geliriyle rahat geçindiğini söyleyenlerin oranı sadece yüzde 6.

Araştırmaya göre, öğretmenlerin yüzde 71’inin borcu var. Borç miktarı 3 bin ile 50 bin YTL arasında değişiyor. Öğretmenler en büyük sorun olarak, ücret yetersizliğini, toplu sözleşme ve grev hakkının olmamasını ve siyasi baskıyı görüyor.

Tüm bu tabloya karşın, öğretmenlerin yüzde 34’ü, “yeniden dünyaya gelseniz ne olurdunuz” sorusuna “yine öğretmen olmak isterdim” yanıtını veriyor.

ntv haber

5 comments:

Üfürükten Prenses said...

tamamen konuyla alaksız ama..
bu temaya bayıldım içim açıldı,ohh bee diyorum :P

Spicoli said...

Acikcasi ben de önceki temayi daha cok begeniyordum. Hazir konusmusken, ögretmenler gününüzü de kutlarim.

cız-bız-liz said...

gözlerim doldu lan.

voodoo girl said...

liz, gel de bana sor diyeceğim ama daha da ağlarsın diye korkuyorum hehehe. dur lan yanlış hatırladım galiba, senin ağladığın şarkı işte öyle bir şey miydi yoksa :))

cız-bız-liz said...

euheuah sussana beeeee!! adi karı!