Friday, March 13

wunderbar

bloglarda geziniyorsanız şahit olmuşsunuzdur, 'yazsam nereye kadar, yazmasam neye yarar' tadında bir mim dolanıyor etrafta. cinsel ögeler içeren bu mimi başımın bağlı olması savıyla geçiştirmek, mimleyen kişi pucca olunca mümkün olamayacak. vefakat 'dangerously in love' durumundaki bünyemin "şunu tersten, bunu düzden" diyecek hali yok takdir edersiniz ki. bayan bir blog yazarını, ya da zaten tanıdığım bu yüzden tehlike yaratmayacak birilerini söyleyip kaçak oynamak da bana yakışmaz. o yüzden amme hizmeti gibi görülmesini talep ederek 3 kişilik listemi açıklıyorum:

kafasının çok farklı çalıştığına inandığım karizmatik insan conrad bundy
geç de olsa keşfettiğim, yeni bir şey yazsa da okusam diye beklediğim azuth
bu aralar çok sık yazmasa da yazdığında beni düşündürmeden güldüren enis


ateşle oynama söyledim sana şansını zorlama durumuna düşmemek için paslamıyorum bunu kimseye. yazan yazar, kalan sağlar bizimdir.

6 comments:

Scatterbrain said...

pek hoş gelmedi bana bu mim açıkçası. nedenini bilmiyorum ama, inceden rahatsız edici. bu yazdığım sana bir tepki deil tabiiki voodoo. yanlış anlaşılma olmasın.

ben mimlenseydim eğer, önce birer bikinili tam boy foto isterdim, o ayrı...

voodoo girl said...

benim listem yazım tarzını beğendiğim karşı cins yazarlar şeklinde oluştu. öbür türlüsünü ciddiye alıp da yazan var mıdır bilemiyorum. zira mimi gerçek anlamıyla yazıyor olsaydım bırak fotoyu ben daha neler isterdim :)

PuCCa said...

sevişmek istediğin blog yazarı mı var
ona hislerini gösteremiyor musun
sapık damgası yemektn mi korkuyorsun
o zaman 7090a mim yaz gönder istediğin blog yazarına isteğini belirtelim :ppP

diğer mimlerden bir farkı olmayan bir mim bence.. hem belki bunun sayesinde ulan ne sama işler yapıyomuşuz, millete paraşütten atlarken neler hissedersin diye bile soru gönderiyoruz denen bünye kendine gelir silkelenir.. tövbe eder yapmaz artık böyle şeyler..

voodoo girl said...

amin pucca

Unknown said...

eneeee mimlenmişim. yazayım yazmasına da benim de başım bağlı be vudu.

not: "bu mimi başımın bağlı olması.." bunu okudum seni türbanlı sandım, sonra ayıktım.

voodoo girl said...

sizi listemde saydım diye yazmanıza gerek yok mr enis sonra yengeden azar işitmeyin de :)