Saturday, May 16

groove master

yıllarca "kenan'ın sahnesi çok iyi abi" laflarıyla kandırılmış bir gencin gerçeği buluş hikayesidir.


malum, şenlik zamanı. ben de dün eski okulum hacettepedeydim. elimizde pet şişelere doldurulmuş vodkamız teenagerlık yaparken sahneye önce almanca rap yapan bir takım çocuklar çıktı. "almanyalı sen türksün" diye bağırmamıza yol açacak kadar sıkıcı geçen saatlerden sonra, türk insanının batı özentiliğiyle inkar edemeyeceği sulukule ruhunu birleştirmeyi akıl ederek parayı bulan dolapdere big gang sahnedeydi. ki ben o esnada hacettepeli kartallarla meşale yakmaya çıktığımdan konsere çok vakıf değilim. derken saatler 11buçuğu gösterdiğinde -diyeceğim ancak etkili olur diye yaptım tam saati hatırlamıyorum- kırmızı takımıyla alev topu modunda bir BEDÜK geldi ki sahneye, aman aman. konu bitmiş haberimiz yok. o nasıl bir sahne enerjisi, o nasıl bir performans. saygıyla selamlıyor, bundan sonra hiç bir if konserini kaçırmayacağıma and içiyor ve franz ferdinand - this fire coverını ayakta alkışlayarak şarkının yer alacağı yeni albümü sabırsızlıkla bekliyorum.

7 comments:

Flying Dutchman said...

olaylı duman konserinden haber veriniz vudu hanım...hadiseler çıkmış, 3 öğrenci bayılmış, rektöre pandik atılmış diyorlar doğru mudur

babegazelle said...

vuu sen nerdeysdin ben de ordaydım da:P franz ferdinand coverını ben de çok sevdim bedük adamım ya

TakeBackTheCity said...

bedüğün odtu konseri de baya iyiydi.relax, take it easy :)

inatçı hardal said...

mis gibiydi bedük konseri.yalnız büyük bi kalabalık vardı şu en üstte meşale yaktığınız yerden bakınca bütün o kalabalık gözüküyordu.

pitoresk popo said...

odtü konserinde var idim. oh iyi ki de var idim. ben hiç öyle dans etmedim galiba. this fire ise beni beynimden vurdu. konser çıkışı olm bu adamın sesi şebnem erahınkinden iyi valla bak diye garip tartışmalara girerken buldum. Hoho diye gülerim kendime.

birkadin said...

benim haberim yokmus, du ben de kesfedeyim BEDUKu.. sevgiler..

voodoo girl said...

duman konserinden haberim yok zira çalışan bir bağyan olarak perşembe günü gidemedim şenliğe falan.

biz kalabalığa karışmadık bedükte, quick china-çadır kebap standlarının arkasındaki merdivenden bozma tribünlerden izledik ses baya iyi geliyordu o taraflara.