Monday, May 18

kaybettik


foto trofolodan.

5 comments:

Evren said...

çözümün bir parçası olmak gerek her aşamasında hayatın...
başımız sağolsun

Kartal Bafiler said...

Allah rahmet eylesin , ülkemin başı sağolsun...

scostar said...

hepimizin hocası türkan hoca, rahat uyu.Başımız sağolsun!

Türkan Saylan said...

Beni merak etmeyin gençler... Ben hayatım boyunca din karşıtı oldum.Dincilere, gericilere, naçağdaşlara savaş açtım... Tesüttürlü kızların burslarını kestim ki okuyup büyük yerlere gelemesinler. Kaç gece karanlık odalarda dini nasıl unuttururuz planlarını yaptım.. Gerçi son günlerde o karanlık odaları da çözdüler... Neyse işte hayatım boyunca din karşıtı oldum... Tüm bunları yaparken alnım bir kez bile secde etmedi...

Size göre öbür taraf bana göre burası çok sıcak.. yanıyorum.. eriyorum.. Ama iş işten geçmiş, yeni farkediyorum..

voodoo girl said...

türkan saylan dinsiz; ama kimliğini bile belli edemeyecek kadar ödlek olan sen ölmüş birinin arkasından böyle konuşurken müslümansın değil mi?