Monday, May 11

kızma yiğidim, kızma pala bıyıklım

hürriyet'in haberine göre 17 ilde yapılan operasyonlarda piyasa değeri 31 milyon TL olan 8 milyon 500 bin adet korsan ürün ele geçirildi.Sanatçıların katılımıyla basın açıklaması yapmayı planlayan Emniyet Müdürlüğü'nün davetine sadece Şafak Sezer ve Ali Rıza Binboğa katıldı.Sanatçıların gelmemesine tepki gösteren Emniyet Müdürü Celalettin Cerrah, basın toplantısına katılmayarak durumu protesto etti.


buradan hürriyetteki gazeteci arkadaşlara seslenmek istiyorum:
e sormadınız mı ünlülerin yakınlarına, neden ailenizdeki ünlü kişiyi takip etmediniz? sizin ünlü bir tanıdığınız olsa, onu böyle başı boş bırakır mıydınız?

geç de olsa, konuya daha manalı bir bakış için matmazel jelatine buyrun.

5 comments:

jelatin said...

YıhYıhYıhYıh...

Bu arada, Nada'dan çıkıp, 20 metre yürüyüp, "Nada'nın kapısından bakıp içeri girmeyen sen miydin lan?" mesajını okuyup gerisingeri koştuğumu unutamayacağım.

Flying Dutchman said...

bi dakka şimdi zaten kimse gelmemiş ki, bu adam da katılmayıp kimi protesto etmiş...yani zaten kimse yok ki, bir de kendisi gelmemiş...ben çözemedim bu işi...

Smyrna said...

vodoo aklıma şu video geldi direk.

http://www.southparkstudios.com/clips/103759

:D

jelatin said...

İyi ki bir link verdin laaan?! Senin dükkandan, benim dükkana gelen insanlar kaçkişiyiz.com'a imza atmaya gittiler.

Yağız Gönüler said...

bu adama bıyık yakışıyor be