Monday, May 25

light up the sky like a flame

cumartesi günü yapacak daha mantıklı bir iş bulamadığımızdan kadim dostum aycan'la nada'ya gitmeye karar verdik. yalnız akşama doğru başlayan sağanak yağış şekerden yapıldığını zanneden gençlerimizi korkutmuş olacak ki tunalı baya boştu. "kışın sanki dışarı çıkılmıyor mu?" diyenler olacaktır ancak sanıyorum kendini koşullamakla alakalı, havanın güzel olması bekleniyorsa ama bok gibiyse ortamlar pek boş oluyor. nada'nın o boş hallerini daha çok sevdiğimizden memnun olduk, geçtik içeri siparişimizi verdik, karnımızı doyurduk, biraları götürdük, gecenin ilerleyen saatlerinin planını yaptık ve saat 11'e doğru nada'nın kalabalıklaşması ve asıl gideceğimiz mekandan önce bir pit stop da bien'de yapalım kararı neticesinde ben hesabı ödemek için bilgisayarımsı şeyin yanına gittim. adisyon ayrıntılarının yer aldığı bir tablo duruyor ekranda, işte masa no kim ilgilendi ne yediler falan filan. bir ne 'açıklama' kısmı var. ekrana bir baktım orada büyük harflerle "VOODOO GIRL" yazıyor. büyük harflerle diye belirttim ki kendi kendime çıldırdım bağırıyorum sanmayın. ben tabi jelatin hanımın kankası, bizim masamızla ilgilenen derya hanım ile gözgöze geldim, bu nedir nedim, o da bana "siz bilmeseniz de biz sizi biliyoruz" dedi. işte o saniye kendimi nasıl ünlü bir gurme gibi hissettim, nasıl götüm kalktı kelimeler kifayetsiz. onur baştürk kimmiş ulan, voodoo girl geliyor!



lütfen ama, işimle anılmak istiyorum!

10 comments:

berraque said...

ohaaa selebritiiiii jhsjkzdc

Flying Dutchman said...

Bu alemde iki internet celebrity'si biliriz artık

1-İnternet Mahir
2-Voodoo Girl

scostar said...

Gelen meyda mensuplarına çekme kardeşim dediniz mi acep? :D

Flying Dutchman said...

vudu bu arada bu senin elin mi

senin elinse korkarım lan ben senden, kavgaya girmem senle...şimdi inceledim de (evet elini inceledim) sen bununla bir osmanlı çaksan tamamdır...

ne dedin sen, ne dedin sen....

jelatin said...

Bi de ben söylemedim ona senin Voodoo olduğunu. Orada başka birisi biliyormuş!! Çok ciddiyim.

Bu arada seninle 1 sene öncesinde "Lan Nada Shot? Sen ben Wykka Deryik?" filan diye konuşup, pilateste birlikte karın kası çalıştırmaktan öteye gidememek ne acayip di mi?

voodoo girl said...

hahahahahaha yok lan "ellerim bile çirkin benim" ama bu kadar da değil :) erkek eli hem bu bence. ama benim elime erkek eli değmedi yanlış olmasın.

jelatin yapcaz yaa garanti hep aklımda vallahi.

Ortega said...

La bebe! deyü bi kodu mu.. Allah muhafaza!...

Başak Ağın said...

manyak mısınız olm? nikinizle anılmalar, tanınmalar, bi artistik bi bişey.

hepinizi ben bılogır yaptım bi kere, may 2005 yazıyo oralarda, hepinizden eskiyim ben. hıh!

valla yıkarım ortamları! "gülben ergen'i ben meşhur ettim" diye kanal kanal dolaşıp höyküren seren serengil kıvamındayım şu an. feci kıskandım.

Unknown said...

ahah menşur oldum ben sallamam artıkın blog nein takılırım egolar üstü semalarda diyorsun ve 2 gündür tek kelam etmiyorsun!!

Scatterbrain said...

nerden duymuşlar yahu? benim hesap çetelesine oki yazsalar şaşırmam, heryerde oki derler de. voodoo ilginç.