Monday, August 24

se7en

içinde 7 sayısı geçen mimler günü. hepsi de kendimle ilgili yazmamı gerektiriyor en bayıldığım şey. öncelikle çok tuhaf günlük mimlemiş kendimle ilgili 7 ilginç şey yazacakmışım. şöyle:

bir: kahvaltıda tuzlularla tatlıları asla karıştıramam, önce tuzluları bitirir sonra tatlılara geçerim geri dönüşü olmaz. halbuki cheese cake, künefe falan gibi oluşumları da bayıla bayıla yerim fakat krem peynir üzeri reçel falan namümkün.

iki: kulaklarım delik değil, ki bu teknolojik alet merakım olmamasıyla birlikte beni büyük maddi harcamalardan kurtaran bir durum. göbeğimi bile deldirdim ama kulak olmuyor, altından başka taktırmam diyor başka bir şey demiyor ben de mücadele etmeyi bıraktım yıllar önce.

üç: televizyon izlemeden uyumam imkansıza yakın.

dört: hayatımda denemediğim saç rengi kalmadı. ben siyah hallerime de bayılırdım ama o hallerimi bilen herkes sarıdan vazgeçme diyor. ben de sarı saçın yakıştığı bir kadın olmanın avantajını gördüğümden beri denemeler yapmıyorum zaten.

beş: pek çok kıza sahiplenilme duygusu veriyor sanıyorum ama bir erkek beni alnımdan öpmeye kalkarsa brad pitt olsa dinlemem basarım tekmeyi.

altı: fiziksel olarak inanılmaz dağınık bir insan olmama rağmen her şeyin planlı yapılmasını isterim ve plansız programsız yaşayan insanlara da tahammülüm azdır.

yedi: ne zaman herhangi bir şey için ağlamaya başlasam, aklıma köpeğimin ve dedemin ölmüş olduğu gerçeği geliyor ve asıl ağladığım şeyi unutup onlar için daha çok ağlamaya başlıyorum.


ikinci sırada lasombra 7 huyumu ve 7 vazgeçemediğim şeyi sormuş. yukarda yazılanlardan bazıları huy olarak da yazılabileceğinden ve zaten mütemadiyen kendimi anlattığımdan kaçak dövüşüyor ve vazgeçemediklerimi sıralıyorum:

1. beşiktaş
2. internet
3. digiturk
4. ingilizce
5. fast food
6. alışveriş
7. nada


bu vesileyle bana mim göndermeyi planlayıp ben "yazmam ben onu" diye çemkirince geri adım atan godsyden özür diler, mimleri de forward mail hesabı "bu mimi yazmak için yapılacaklar" listesiyle gönderenlere inat ortaya bırakırım bir alıcısı olur elbet.





1 comment:

Black Pearl said...

1. Resim
2. muzik
3. GS
4. ciceklerim/bahcem
5. vietnam loempiası (yemek)
6. alışveriş
7. spor

Kendi bloguma diilde ben de buraya mimledim bir mahsuru yoksa voodoo'cum.

6'yı hic degistirmedim