Monday, October 26

playground love

iki cinsin de nihai amacı sevişmekken, neden yaş 17 kafası oyunlara başvurur insanlar anlamıyorum. ilk günler deli gibi ilgi gösterip sonra birden ilgiyi çekerek karşı tarafı kendine bağlama diye bir taktik var(mış) mesela. öyle saçmalık mı olur yahu? hayır insan kendisine böyle birşey yapıldığında kafasına takıyor karşı tarafı tabi ama "aman allahım ona çok aşık oldum hemen benim olmalı" şeklinden ziyade "bu ne be böyle dengesizlik mi olur ne yapmaya çalışıyor ki bu yılın malı" şeklinde. ondan sonra hırs yapıyorsun, burası babanın kum havuzu mu ulan bu oyunda ben de varım moduna bağlayıp "ay ben de bugün meşgulüm yarın görüşürüz artık uyarsa" gibi cümleler kuruyorsun. halbuki amaç belli, şimdi böyle yapınca kendine aşık da edemediğine göre seksi geciktirmekten başka yaptığın bir bok yok ki arkadaşım. geciktirmek güzel de yapacağın yer başka, sen onu karıştırdın. şu çektiğim triplere bak. msn iletimi "bırak bu işleri tereciye tere satılmaz benimle aşk oyunu oynamaya senin de yaşın tutmaz" yapayım da tam olsun.

çok pis genelden özele bağladım ama konuyu gözlerden kaçmasın.

6 comments:

Leah said...

ahahah çok başarılısın valla tebrik ettim :)
böylelerinin oyunlarına karşılık vermemek lazım, göt gibi kalıp anlamaları lazım, bak sonra yapıyolar mı :D

miracsaral said...

Efendim seçtiğiniz erkeklerin yaşamda geçirdikleri sürenin az olması, böyle 'risklerin' alınmasını makul hale getiriyor. Bu adamlar böyle yani, hepimiz böyle oluyoruz :)

Böyledir yani, bu tam benim yapabileceğim tarzda 'gavat' bir tarzdı. Benden başka yapanlar da varmış; hayret :)

Ne çok güldüm ya nedensiz.

Flying Dutchman said...

tam bedrin aslanı'nın konusu :))

si-men said...

çok güldüm ya, msn iletine de bayıldım. ben de yazsam, bunun için de izin alsam olmaz mı?

ilişki dediğin zaten karışık, bi'de aklında oyun sok iyice karışsın, elde sıfır kal, olacakları geciktir kendin de kudur karşı taraf da çürüsün gitsin. sonra da dımdızlak kal, insanoğlu kaşınıyor.

voodoo girl said...

kendisi gökhan özen'in şarkı sözü sevgili si-men, hala kullanmak ister misin bilmem :)

si-men said...

çok uzakmışım g.özenden, dalga geçmeme bile gerek kalmadı.