Tuesday, October 6

ya sabır

"they people don't social people. they are a robot people" diye cümle kuran öğrencilerim söz konusu olduğunda sabır taşı kesilen bünyem acısını özel hayattan çıkartıyor olmalı ki ikili ilişkilerde dünyanın en sabırsız insanıyım. bir şey istiyorsam hemen olmasını istemekle kalmıyor, istediğim zaman olmazsa anında soğuyorum mevzudan. göz göre göre de uzun vadede çok daha başarılı sonuçlar alabileceğim olaylara kısa süreli tatminler için balıklama dalıp tüm hevesimi kaçırıyorum. hep self-aware olmakla övünen bir insanım ama böyle bile bile ladesler de artık canımı sıkmaya başladı; işbu yüzden radikal kararlara koşuyorum. bir olay var kişisel sınırlarımda müthiş sabır örneği gösterdiğim, eğer onun sonu düzgün bir yere varırsa "sabrın sonu selamet" diye post yazıp başarı öykümü herkesle paylaşacağım. yok yine elime alırsam da yüzümü batıya döner "life is too short to waste your time waiting" diye post yazarım, yanına da artistik bir fotoğraf ekledik mi olur sana koy götüne gitsin havaları reloaded ordan durumu kurtarmaya çalışırım artık ne yapalım.

9 comments:

Anonymous said...

yahu sen ne sekermissin... yazılarını en kısa zamanda okumayı dusunuyorum... nube...

bedrin aslanı said...

Haspam cinsellik çağrışımı yapmayan bir yazı yazayım demiş ama makus talihi ona yine aynı şeyi getirmiş..
Bak yine şekerliğe dönmüşsün...
Kaçmak faydasız senin gireceğin kap ve Huzur-u Mahşerde sorulacak hesap budur...cinsellik objesi

Şen ola Halep şehri

voodoo girl said...

fake dedik, önüne yemek atmazsak sıkılır gider dedik de pek azimli çıktın sen bedrin aslanı.

comment approval sezonumuz açılmıştır.

Ortega said...

Hayırlı uğurlu olsun. Bence güzel bir karar, buradan da destek vereyim..

Fabio Luciano said...

demiştim ama.iyi yaptın voodoo.

bonham said...

ya bu sazan avcısı adam ne zaman siktir olup gidecek diye bekliyoruz, olmadı bi türlü. hayır bi de "popülarite kasayım" derdi olsa link koyar bişey koyar, o da yok. azim çöreği mübarek.

vence said...

geçmiş zaman olur ki;
"yeri gelmişken, idealist bi blogger olarak da commentlerime approval koymayacağıma, koyarsam da hoşuma giden commenti kabul edip gitmeyeni etmemek gibi kolpalıklar yapmayacağıma and içiyorum. "

hey gidi..

voodoo girl said...

hahaha haklısınız ama şartlar bu hale getirdi, şartlar değişsin herşey eski haline dönecektir efendim merak etmeyiniz =)

varol döken said...

ya bi durun bedrin aslanına güneyden getirdiğim cıbıl izlenimleri yazacaktım daha...

no comment no vitamin, çok aranana bol sokamin...

amin!