Friday, November 27

You're not supposed to swallow your bubble gum

en çok güvenilen insan anketini bugün yapsınlar, seda sayan'ı sollamazsam şerefsizim. hayır sabriyle gerçekten birlikte olma ihtimalimin kafalarda oluşmasını iltifat mı kabul etmeliyim hakaret mi ona da karar veremedim ki daha. ulan keşke fink'i falan koysaydım o zaman tebrik mesajları gelince götüm kalkardı vaaay yakıştırdılar beni yanına falan diye. ama sabri be. yapmayın ağalar!

tatil güncemde ise ilk günü tam da planladığım şekilde bilgisayarımın başından sadece 3 kez (1- yaprak sarmak, 2- odamı toplamak, 3- yemek yemek için) kalkarak geçirişim var. bu depoladığım enerji bana dün akşam itibariyle şehre ayak basan ve ablamın düğününe evinde yaptığı rakıyı getirmekle kalmayıp arkadaşlarıma "bunu istemezseniz kuru da var" diyerek tüm 'çılgın dayı' klişelerine uyan sevgili dayıma ayak uydurmamda çok yardımcı olacak eminim.

zaten tatil en güzel bir şey, şu 4 günü de kazasız belasız geçirip kış uykusuna yatma gücünü kendimde bir bulsam benden güzeli yok.

5 comments:

Kasux said...

ohh beee!

Bengisu said...

gururla söylüyorum ki ben zerre inanmadım. hah. ölümüne beşiktaşlı o yapmaz öyle şey dedim. ki ben yılların galatasaraylısıyım.

Ortega said...

Sabri de olsa insan insandır. Ama Sabri be! Yapamayın agalar, yazmışsınız. Hiç yakıştıramadım kuzum.

Biraz hümanist olun.

Morgana said...

hadi yaa ben merak ediyordum gs-bjk macinda gol atip sana armagan ederse nasil olur diye.

bokbocesii said...

Allaaam cok mutluyum.ben senin sabriyle olmama ihtimalini sevdim.Voodoogirl ve Sabri..Aynı cumle icinde bile olmuyorsunuz yaww.