Thursday, December 10

üçünç

"curiosity killed the cat" özlü sözünü değiştiriyorum bu gece, "boredom killed the cat" olarak. insana neler yaptırıyor kendileri. bakınız işte ben de burdayım.

ilk postum ruhumun derinliklerini ve psikolojik durumumu anlatsın isterim; dolayısıyla çok kısa ve öz olacak.

"spending a saturday night with a refresh button"

buyrun burdan yakın.

şeklinde başlamış bundan tam 3 sene önce blog serüvenim. döndüm baktım, 1. yaş kutlamasında "yeni başlangıçlar peşindeydim, şimdi kalıcılık peşindeyim" demişim. 2. yaş kutlamasında ise blog yazmakla ilgili meramımı anlatmaya çalışmışım. bu 3. yaş kutlamasında ise edecek bir lafım yok. kalıcı dediğim bazı şeyler kalmadı, blogu okuyan bazı insanlar meramımı anlamadı. ama bu blog 'oldu'. o da bana 'yetti'. "doğum günüm bana geldiğin gündür" şarkısı hepimiz için geliyor, geleneği bozmayalım.

8 comments:

Lord Ricko Joel said...

iyi ki dooğduun vuuduu-blog

varol döken said...

3. yıl şarkısı yazdım sana:

sensiz ben nefes alamam
bloglarda hiç duramam
tek başıma yorum yazamammm
senin tivitini özlerim
hep postlarını beklerim
götür beni gittiğin if eeee

Unknown said...

blogunu ilk bulduğumda bütün yazılarını bir günde okumuştum.
oha, oha, oha nidaları ile
süpermiş bu hatun diyerek.
hey gidii :P
hep burda ol sen ya.

Sinan Kolat said...

benim doğumgünüme yakınmış ya, 3 yıl önce doğumgünümün önemli bi kısmını hatırlamıyorum ama, iyiydi.
neyse 3. yılında kendine yeni yollar arayan bir moddasın desek ne kadar doğru olur?

aycan said...

sayın varol döken bu dizeler için alkışlar sana geliyor :)

mefisto said...

bloğunla beraber nice yıllara vuduu...

varol döken said...

sayın janedoe, o pozunuz için biz sizi her gün alkışlıyoruz, siz beni bir gün alkışlamışsınız çok mu:)

Ruhi Düzen said...

Süper bir blog geç keşfettiğime yanıyorum.