Saturday, January 2

2000lere kuş baktım bu çıktı


ilerde ne gibi moda ve müzik akımlarıyla anılacağından çok da emin olmadığım 2000lerin bitip 2010ların başladığı şu günlerde herkes "son 10 yılın en'leri" temalı yazılar yayınlamakla, televizyonlar dönemin önemli mevzularının özetini geçmekle meşgul. bense benimle aynı ya da +/- 1 yaş grubuna mensup arkadaşlar için "dün gibi hatırlıyorum"ları, "ay zaman da ne çabuk geçti"leri falan bir kenara bırakıp acı gerçeği paylaşmayı bir borç biliyorum: 2000lerin ilk 10 yılı, bahsi geçen yaş grubu için lisenin son yılları, üniversitenin tamamı ve iş hayatının ilk yılları gibi hayatın dönüm noktalarını ve keyif verici anlarını kapsadığından üzülerek kabul etmeliyiz ki hayatımızın en güzel anılarla dolu olan yılları 1 ocak itibariyle nihayete erdi. bu yeni 10 yıllık dönemde herkes işini elinde tutmaya çalışırken her sabah küfrederek uyanacak, ilişkisi olanlar evlenmeye çalışmaya/evlilikten kaçmaya, olmayanlarsa seks/aşk peşinde koşmaya devam edecek. yaklaşık 5 yıl içerisinde yaşımızı söylerken 3 ile başlayan bir sayı söylemenin, 10 yıllık dönemin sonlarında ise 40lı yaşlara merdiven dayamış olmanın acısını çekmeye başlayacağız. o yüzden ne kadar eğlensek kârdır sevgili akranlarım, 'new year resolution' olarak hepinize koy götüne gitsin yaşam tarzını benimsemenizi salık veriyorum. benden söylemesi.

2 comments:

Hailsematary Beyefendi said...

Neyzen'den gelsin o zaman efenim:
te burdan da dinleyin ;)
"
Ben bu dünyanın devr-i devranını izzet-i nefsini sikiyim,
Yansın bu ibneler, su veren itfaiyenin hortumunu sikiyim,
Ben deli miyim mecnun gibi, bir am için çöllere düşeyim,
Verirse verir, vermezse Leyla’yı da sikiyim...
"

varol döken said...

2012 de batacak lan bu dünya, 10 yıl yaş 40 falan diyip adamın asabını bozmayın!