Friday, July 2

dünya kupası yakışıklıları (seksi fotolar için tıklayın)

dünya kupasında çeyrek final maçlarının oynanmaya başladığı şu günlere geldiğimize göre geleneksel "voodoo girl en yakışıklı 11" listesini açıklama vakti de geldi. liste sadece çeyrek finale kalmayı başarmış takımlar göz önünde bulundurularak, futbolcuların uefa'da belirtilmiş pozisyonlarına ve 4-3-3 sistemine göre oluşturuldu.

kaleci: azzurri, dolayısıyla buffon'um ve bu seneki keşfim yunanistan kalecisi alexandros tzorvas elenerek şanslarını kaybedince kalecim açık arayla iker casillas.



defans:
1. hırslıdır, forması için çabalar, agresifliğiyle karşı takımları çileden çıkartır falan ama yiğidi öldür hakkını yeme demişler; heykel gibi adam diego lugano.



2. her fırsatta erkek dediğin kısa saçlı olur desem de yüzünün güzelliği saçlarıyla örtülemeyen martin demichelis.



3. alman ekolü hayranlığım ve sarı pipi düşkünlüğümün sonucu olarak philipp lahm.



4. kelimelerin kifayetsiz kaldığı noktada gerard pique.



orta saha:
1. bizdeki dinciler de bu kadar yakışıklı olsa ben de dini bütün bir insan olabilirdim dedirten kaka leité.



2. takımdaki yakışıklı sayısının çokluğu yüzünden çoğu zaman gözden kaçan ama bizim kalplerimizdeki yerini kaybetmeyen xabi alonso.



3. karısına bakınca "bu karıyı tavlamayı başardığına göre kesin üstün performanstır" hissi yaratan rafael van der vaart.




forvet:
1. verdiği artistik (ve çıplak) pozlarla gönlümüzü çalan lukas podolski.



2. gençliği, yeteneği ve gözünün rengine kurban olduğum fernando llorente.

3. normalde çok da beğeneceğim bir tip olmamasına rağmen sahadaki karizmasıyla beni benden alan roque santa cruz.



teknik direktör: burnundan tombala çekme görüntüleri basına sızmış olsa da kabul etmek gerek ki kupanın en karizmatik teknik direktörü joachim löw.

34 comments:

Anonymous said...

5 postun 4'ü ya sex, ya erkek, ya kadın.

Marjo on makeup frenzy said...

casillas benim olsun gerisi senin olsun :P

Leah said...

Ah pique ah!!!!

kenzavey said...

llorente ye boy ve vücut hatları dahil inanılmaz benzeyen bir çok yakın arkadaşım var. hatta gülüşüde aynı.

pique,llorente ve löw beğendiklerim.

Black Pearl said...

Liste en yakısıklı 11 değil en iğrenç 11 olmuş resmen. Philipp Lahm'ı gorünce insan tvye bakarken kafasını başka tarafa çevirir. Gönül bu ota da konar boka da lafını ne kadar doğru imiş buradan tescıl etmiş oldun.

Diego Forlan ve muhteşem karın kasları bu listede olmamasına çoook şaşırdım.

. said...

Pique'nin en beğenilen pozu bu olmalı ben de bunu iliştirdim geçen bloga=)

Svetlin said...

demichelis, santa cruz, xabi alonso şaşırtan seçimler. ki löw'ün en karizmatik teknik direktör olması da vahim bence. en son burnunu karıştırdığı parmağını ağzına soktuğu videolar interneti sardı.

llorente yalnız tam 80'lerden bi delikanlı gibi. saçlar, yüz şekli, ifadesi falan.

Flying Dutchman said...

hakkaten lahm skandal olmuş ya. O kaşlarla Tuncelililer kahvesine girip Selamün Aleyküm dese kimse yadırgamaz. İbrahim Üzülmez bile daha yakışıklı Lahm'dan galiba :)

Van der Vaart da hafiften yamuk zaten. O takımda yakışıklı yok aşağı yukarı. İlla birisi olacaksa Van Persie olur ne bileyim çok zorlanırsa Sneijder olur...

Forlan, Appiah gibi isimlerin atlanması ayrıca bir talihsizlik.

Beğenmedim....yuuuu

semioticus (shelbyl) said...

Hadi digerleri tamam da Podolski talihsiz bir secim olmus sanki, ona kadar ne forvetler var derim ben.

margot and the wooden finger said...

Sneijder de yedeklere girsin bari.

Unknown said...

Ghana çeyrek final yapmış olmasına rağmen hiç bir zencinin bu listede olmayışına şaşırdım açıkcası

voodoo girl said...

kenzel, kim lan o çabuk tanıştır beni

pearl, forlan isterse skine kadar kas olsun o mağara adamı suratı varken bana gelmez

svetlin, abi çeyrek final coachlarından bir tane söyle bana löw'den daha karizmatik diye şu listeye konulacak

dutchman, sen bu iş çıktığından beri van persie diye tutturdun da lahm'ın kaşlarına laf ederken persie'nin dumbo kulaklarını görmüyorsun sanırım

enis, valla ben de böyle ırkçı gibi olmak istemezdim ama bulamadım lan yakışıklı zenci

Flying Dutchman said...

sen erkekten anlamıyon arkadaş...:)
ne var lan adamın kulağında

http://www.voetbalnieuws.org/images/Persie2.jpg

bi de buna bak...

http://www.independent.co.uk/multimedia/archive/00025/lamm_25232t.jpg

Flying Dutchman said...
This comment has been removed by the author.
voodoo girl said...

lan şuna bak

http://www.fifa.com/worldcup/players/player=217315/index.html

öyle farklı açılardan çekilmiş fotolarla kandıramazsın beni, madem kulak değerlendiriyoruz tam karşıdan görecek.

devlet meselesi yaptım hahaha

Flying Dutchman said...

yahu tamam bu resim olsun..duyan da kepçe sanacak adamı...bu şekile mana bulan ilk seni görüyorum...gayet normal bana göre..öbür türlü doğa bekleriz oluyosun zaten..kulağı kafaya yapıştırma...onu istiyosan bilemem

Beercholic said...

appiah olmalıydı burada..

Liverbird said...

Ben söyleyene kadar kimse farketmemiş mi Santa Cruz'un orta sahaya çekildiğni? :)

voodoo girl said...

ay evet ya 4-3-3e çektim sistemi yakışıklı midfielder bulamayınca santa cruz'u ekledim ama düzeltmeyi yapmayı unutmuşum.

gülş said...

Bi kere lahm'in begenilmemesine hayretlerdeyim, ayriyetten forlan'in ne isi olacak bu listede yahu lugano ona gayet bes basar, adamdan tiksinmeme ragmen inkar etmem yani. Bence higuain ve sneijder konabilirdi ama forvette zaten SIKINTI yok. Alonso ve pique olmasa yakardim bu gezegeni ayrica. Ben listeyi cok begendim, en tepedeki adsiz arkadasa da diyorum ki: bilader almicaksan dükkanin önünü kapama hadi.

Svetlin said...

karizmatik teknik direktör sıkıntısı fazlasıyla var ama yine de löw'ün karizmatik olarak nitelendirildiği bir dünya kupasına çocuk getirmek istemiyorum.

. said...

torres yok mu la? nasil liste o :D
ama casillas, lahm, piqué yürekten katiliyorum ve sana genis aile ulvi'nin yaptigi o hareketten gönderiyorum.
bi de malin gözü var ya röpörtaj yapiyo felan, tutturdum orda voodoo girl'le yapin diye nasil iyi etmis miyim :D

. said...

ya en yürekten katildigim kaká ama. unutmusum onu yazmayi.
bi de ne kadar gs'li olsak da lugano da yakisikli. takdir etmek lazim tabii.
ama kaká bu dünyadaki en yakisikli erkektir bence.

Flying Dutchman said...

Lahm anca Türk komedi dizilerinde esas oğlanın yanındaki zıpçıktı karakter olur. Light Sellami misal..ondan öteye gitmez bu kadar açık konuşuyorum...

www.lahmayakisiklidiyengozmuayenesinegitsin.gov.tr

Oburcan said...

Kabul İtalya erken elendi ancak Fabio Cannavaro bu listeye 1 numaradan girer bence!!Bu yıl Dubai'de oynayacak,Arap bayanlar bayılacak!

semioticus (shelbyl) said...

Yahu Lahm'a laf soyleyip alternatifi van Persie yapmak da hic olmamis be...

miracsaral said...

1)Lugano'nun yakışıklılığı hakkında fikrinin değişmesi güzel. Adam ailesiyle maç izledi tribünde ya ondan sonra millet anladı ne kadar hoş olduğunu.

2)Van Der Vaart iğrenç. Hani "Çirkinlik"ten hoşlanıyorsan; çirkin bile değil. Kaslardan hoşlanıyorsan zaten Gana Milli Takımı var. Öyle "seks pisliği" tipse Gattuso var bu işlerin kralı. Muhteşem karısı da saçlarını kestirmiş o da iğrenç olmuş:http://i45.tinypic.com/mm6alt.jpg

3)Lahm ise aşırı miktarda sevimli, böyle ortalarda gezen, kimseyle kavgası gürültüsü olmayan herkesin sevdiği "mükemmel" çocuk tipine sahip. Bunların hep taliplisi çıkar ve bence de taliplisi olunacak tiplerdir.

miracsaral said...

Ah unuttum ya, teorimle çelişeceğim: ayrıca ilk yorumu yazan Adsız da doğruyu söylemiş. Öyle zaten yani ve kimsenin de şikayeti yok :)

gp maksimov said...

su cocuk da tasti, ceyrek finale kalamadi ama mansiyon alsin bari.

sinem said...

üstteki atarlı yazıyı okuyup hazır gerilmişken ben de dalayım: en nefret ettiğim şeylerden biridir bu tür yazılarda "bunun nesi yakışıklı öğğ" yorumları. benim 11'im de seninkine yer yer çok benzeşse de (e.g. pique) bir kısmı farklı olurdu ama gelip "ıııııy bu nasıl 11 rezil vuduu tüü yazıklar olsun sanağ" demiyorum. diyim mi lan? ya ben lan neyse bişe demiyorum :))

Uğur ! said...

martin demichelis?

Bu adamın yetkililerce yağuşuglu atfedilmesinden ötürü mutluyum. Bu sayede dereceye girmiş bulunuyorum ahada yarından itibaren. Özgüven geldi lan...

varol döken said...

ön libero zencisiz olmaz!

varol döken said...

bu arada santa cruz'un direkt oyuna girme fotosunu yakalamışsın bravo:)

Anonymous said...

Torres?