Tuesday, October 4

kendinize "forever alone" kafası yapmadan önce bilmeniz gereken üç şey

bir: 2-3 sene süren ilişkiler yaşadıktan sonra yalnız kalınıp onunla bununla gezilen ama kimseye bağlanılamayan döneme rebound denir; forever alone değil. yani uzun ilişki bitiş acısı çekerken içinizden gelmeyen şeyleri çok yalnız ve cool olmanıza değil, kuyruk acısına bağlarsanız daha gerçekçi olur.

iki: etrafta doğru düzgün adam olmadığından ya da düzgünü size denk gelmediğinden sevgilisiz olmaya abazanlık denir; forever alone değil. yani "yanıyorum, kurudum, duvarlara tırmanıyorum" deyin canımı yeyin ama "hayat tarzım böyle yani forever alone bir insanım" derseniz kalp kırarım.

üç: hayatını sosyal paylaşım sitelerinde ve televizyon izleyerek geçirip evden çıkmamaya asosyallik, ya da iyi tarafıma denk gelirseniz depresyon denir; forever alone değil. yani siz mahallenin delisi kedili teyze olmanın pratiğini yaparken etraftan yalnızlıklar kraliçesi muamelesi beklerseniz daha çok beklersiniz.

durum budur.



9 comments:

Sed. (weba) said...

Voodoo şimdi böyle demişsin ne de güzel söylemiş ama şimdi de bu dingiller gelir, "abla o zaman biz nasıl forever alone olcazzz ?" derler gene insanı delirtirler !

saadetlerin en büyüğü said...

dostum bu belki de sadece sensindir; "forever alone" değil.

Volkan said...

forever alone ne, ben onu merak ettim asıl bu açıklama sonrası :))

varol döken said...

2.5'tan 3...

deniz said...

forever alone bir sonuçtur, yaşam biçimi değil bebeyim ve içinde birçok dinamiği barındırır, senin saydıkların dahil.

Anonymous said...

kafayı mentionsız laf sokmaya da taktıkları için, bu yazıyı okuyunca iyice delirmelerinden de mi korkmadın be vudu. milyon kez ellerine sağlık.

La Santa Roja said...

Aziz SATC kahramanlarımızın söylediği "ilişki süresi/2" geçtikten sonra da rebound saylanır mı ey Vudu?

voodoo girl said...

bence saylanır ya. yeni bir ilişki için duygusal ve zihinsel olgunluk dönemine gelinene kadar geçen süre ne kadar uzun olursa olsun rebound diyorum ben.

Deniz Acısu said...

üçüncüye çok güldüm:D kedili teyze pratiği muhteşem tespit ben yazılarına hayran kaldım ya:D